Všeobecné obchodní podmínky

Rezervace

Rezervace ubytování může být učiněno písemně, nebo přes online-formulář.

Platná rezervace vzniká potvrzením přes potvrzovací email. Následné zaplacení plné výše pronájmu.

Platba

Platba za ubytování je splatná na účet pronajímatele nejpozději do pěti pracovních dní od potvrzení rezervace a to následujícím způsobem:

  1. 50 % předem z kompletní ceny rezervace
  2. 50 % doplatek a to nejpozději 14 dní před začátkem rezervace

Zrušení nebo změna rezervace ze strany klienta

Zákazník může kdykoliv před nástupem ubytování odstoupit od rezervace ubytování.

Odstoupíli zákazník od rezervace ubytování bude mu odečteno ze zaplacené částky odstupné (storno poplatek) před zahájením čerpání ubytování následovně:

  1. méně než 45 dní – 50 % storno poplatek z ceny rezervace ubytování
  2. méně než 25 dní – 80 % storno poplatek z ceny rezervace ubytování
  3. méně než 14 dní – 100 % storno poplatek z ceny rezervace ubytování

Příjezd a odjezd

V den příjezdu je ubytování možné od 16.00 místního času.

V den odjezdu je nutné opustit ubytování do 10.00 místního času.

Čas odjezdu a příjezdu je možné upravit pouze po telefonické domluvě.

Pronajaté ubytování je třeba zanechat v následujícím stavu:

  • zametené podlahy (vysáté), uklizené skříně, umyté nádobí, vynesené odpadky, přikryté venkovní sezení, zakodovaný dům pod alarmem, zamknutý dům a branka.

Předání klíčů

Předání klíčů od pronajatého domu se uskuteční vyzvednutím v trezoru na klíče v místě ubytování.

V případě ztráty klíčů s čipem účtujeme poplatek 50,- euro.

Počet nájemců

Pronajaté ubytování můžou užívat pouze osoby nebo počet osob, které jsou potvrzené v rezervaci.

V ubytování může být ubytováno maximálně 4. osoby! Osoby nad maximální počet (4. osob) budou vykázány z ubytování místní policií.

Odpovědnost

Informace poskytované na tomto webu byly pečlivě zkontrolovány a jsou pravidelně aktualizovány. Nelze však zaručit, že všechny informace jsou v každém okamžiku vždy úplné, správné a aktuální.

Neneseme odpovědnost za jakýkoli vliv na pronájem nemovitosti v důsledku vyšší moci jako je válka, zemětřesení, bouřky, obvyklé poruchy elektřiny, vody, písečné Calimy a podobně.

Poskytovatel služby ubytování nenese odpovědnost za nedostatky v souvislosti se službami, které jsou zprostředkovány pouze jako služby třetích stran (např. výlety, pronájem automobilu apod.).

Klient musí zacházet s ubytováním a jeho inventářem s řádnou péčí a je povinen odstranit veškeré škody, které způsobil během svého pobytu. Ty řádně nahlásit a nahradit škodu poskytovateli ubytování.

Odpovědnost za škody v případě vloupání

Naše pojištění kryje pouze škody vzniklé majiteli domu. Škodu, kterou klient utrpí, musí nárokovat u své pojišťovny. K tomu je nutné podat oznámení na policii.

Reklamace, vady

Pokud má klient jakékoli stížnosti na pronajaté ubytování je povinen neprodleně kontaktovat poskytovatele ubytování. Na pozdější stížnosti nebude brán zřetel.

Prádlo, úklid

Ložní prádlo, ručníky, kuchyňské utěrky jsou hostům k dispozici na místě v rámci ubytování.

Ložní prádlo se mění po 15. dnech naší službou.

Další výměna prádla nebo průběžný úklid je možný po předchozí domluvě.

Platba přímo na místě naší službě 70,- euro.

Domácí zvířata

Domácí zvířata v ubytování nejsou povolena.

Vnitřní řád ubytováním

V ubytování je umístěn vnitřní řád kterým se nájemce musí řídit.

Převážně zákazem kouření uvnitř domu a dodržováním nočního klidu.!